Customer support manager

1800Accident

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 14 д. назад
Опис вакансії
  • стежити за месенджерами у Facebook messenger, Instagram direct, whatsapp- оперативна обробка вхідних клієнтів у месенджерах (задавати питання по скрипту англійською, іспанською). Англійська — В1-В2, іспанська — з перекладачем, лише листування.
  • оперативно обробляти/відсіювати нерелевантних клієнтів
  • оперативно додавати релевантних клієнтів у робочий чат для прийняття intake агентами кол-центру та стежити, щоб йому зателефонували якнайшвидше
  • фіксувати дату і час, коли необхідно передзвонити клієнту та стежити за тим, щоб клієнту передзвонили у призначений ним час
  • раз на 1−3 дні робити запит агентам кол-центру на апдейти про клієнта
  • фіксувати будь-які зміни/оновлення у справі кожного клієнта у своїх записах- якщо клієнт довго не відповідає на дзвінки агентів

Jobs.ua