Customer support manager
1800Accident
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- стежити за месенджерами у Facebook messenger, Instagram direct, whatsapp- оперативна обробка вхідних клієнтів у месенджерах (задавати питання по скрипту англійською, іспанською). Англійська — В1-В2, іспанська — з перекладачем, лише листування.
- оперативно обробляти/відсіювати нерелевантних клієнтів
- оперативно додавати релевантних клієнтів у робочий чат для прийняття intake агентами кол-центру та стежити, щоб йому зателефонували якнайшвидше
- фіксувати дату і час, коли необхідно передзвонити клієнту та стежити за тим, щоб клієнту передзвонили у призначений ним час
- раз на 1−3 дні робити запит агентам кол-центру на апдейти про клієнта
- фіксувати будь-які зміни/оновлення у справі кожного клієнта у своїх записах- якщо клієнт довго не відповідає на дзвінки агентів
Jobs.ua