
Customer Support Representative (Polish language)
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Рівень розмовної/письмової польської мови від B2(важливо: ділова лексика);
- Досвід роботи в онлайн-чатах/тех. підтримці (буде перевагою);
- Грамотна та швидка побудова речень без втрати якості листування;
- Швидкість друку не менше, ніж 160 симв./хв;
- Просунутий користувач ПК, бажана наявність навичок адміністрування (Windows);
- Багатозадачність, гнучкість;
- Тайм-менеджмент;
- Толерантність, повага, альтруїзм;
- Підтримка користувачів в режимі вхідних чатів;
- Ідентифікація мотиву звернення клієнта;
- Аналіз проблем, які виникають у користувача та пошук варіантів вирішення проблеми;
- Комунікація з іншими підрозділами компанії та формування звітності для відповідних відділів;
- Графік: 12-годинні зміни: (2 денні/2 вихідні/2 нічні/2 вихідні);
- Оплачуване корпоративне навчання і стажування;
- Офіційне працевлаштування, оплачувані відпустка та лікарняні;
- Курси англійської мови;
Rabota