
Асистент керівника (part-time зайнятість)
- Харьков
- Постоянная работа
- Частичная занятость
- планування та координація зустрічей, поїздок та відрядженнь - від квитків і бронювань готелів до маршруту й деталей;
- виконання доручень та підготовка супровідних матеріалів;
- ведення ділового листування та підтримка щоденної комунікації з керівником;
- оперативне вирішення поточних завдань та особистих запитів;
- бути мостом між керівником і командами: передавати завдання, отримувати апдейти, надавати фідбек щодо виконаних задач;
- брати на себе операційні доручення, щоб керівник міг зосередитися на стратегічних задачах.
- має від 2 років досвіду на позиції асистента, координатора чи менеджера;
- має досвід організації заходів та поїздок в Україні та закордоном;
- уміє вибудувати структуру в календарі й завданнях так, щоб не було хаосу;
- уважна до деталей і мислить системно;
- грамотно комунікує усно й письмово;
- швидко перемикається між задачами та працює у динамічному темпі;
- готова бути на зв'язку у робочий час і реагувати на термінові ситуації.
- досвід у діджитал- або сервісних компаніях;
- англійська на рівні B1 для роботи з документацією та англомовними сервісами.
work.ua