Support agent

JetMonsters

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 21 д. назад
IT холдинг JetMonsters, шукає кандидатів на англомовну вакансію Technical Support Operator у проект CrocoBlock.Локація: віддаленоПро проект.CrocoBlock вже 7 роки створює універсальний продукт та сервіс, що надає необхідні інструменти для створення веб-сайтів за допомогою редакторів Elementor та Gutenberg.CrocoPeople виконують важливу місію - приємно вражають WordPress-розробників своїми продуктами та послугами, а саме супер крутими розширеними плагінами, високоякісним обслуговуванням клієнтів, креативним брендингом та маркетингом.Support Operators - це технічно обізнані спеціалісти, які залюбки допомагають клієнтам та підтримують своїх колег.Під час заснування проекту, у 2018 році, команда технічної підтримки стартувала з 1 людини, а сьогодні їх вже більше 20-ти. Оскільки кількість клієнтів збільшується з кожним місяцем і для нас дуже важливо, щоб вони залишались задоволеними від придбаних продуктів та послуг, в найближчих планах є ціль ще збільшити та посилити команду саппорту, максимально покращити якість надання підтримки, вивести на новий ефективний рівень, зробити революцію у підході саппорту та стати найкращою технічною підтримкою у світі.Чесність та відкритість - це ключ до успіху, котрим користуються наші спеціалісти для побудови довгострокових відносин як з клієнтами, так і з колегами.Трохи подробиць про те, чим займається наш tech support.Саппорт оператори надають підтримку для клієнтів зі всього світу за допомогою чатів, тікетів, e-mail-листів та zoom-calls.Якщо бажаєш постійно практикувати свою англійську та будь-яку іншу іноземну мову, у саппорті в тебе буде можливість спілкуватися з людьми з усього світу, ти зможеш навчитися розуміти різну вимову, діалекти, акценти.Клієнти CrocoBlock - це переважно розробники, які користуються нашими плагінами, і у процесі нашого якісного навчання ти навчишся спілкуватися з ними однією технічною мовою.Якщо ти хочеш стати частиною Support team, для нас важливо:
  • знання англійської мови на рівні Upper-Intermediate/Advanced
  • розуміння основ комунікації з клієнтом та всередині команди
  • вміння шукати і знаходити інформацію з різних джерел
  • вміння фокусуватись на декількох задачах, і швидко включатись не дивлячись на відволікаючі фактори;
  • досвід роботи з клієнтами
Графік роботи (може бути):
  • Денна зміна - Пн-Пт, 11.00-20.00, 5 змін по 8 годин, з 1 годиною перерви на обід.
  • Денна зміна - Пн-Пт, 12.00-21.00, 5 змін по 8 годин, з 1 годиною перерви на обід.
Буде плюсом
  • досвід роботи з wordpress (або іншими cms система, сайт конструкторами);
  • досвід роботи з підвищення якості, навчання агентів
  • досвід роботи з саппорт системами (чат агенти, тікет системи, crm)
Основні функціональні обов'язки, задачі
  • репорт і передача багів;
  • кастомізація по запиту, траблшут і фікс проблем на сайті клієнта;
  • комунікація з клієнтами в чатах
  • постійне підвищення кваліфікації і рівня технічних знань;
  • можливість писати технічну документацію (за бажанням);
  • Zoom calls з клієнтами (через 4-6 місяців).
Що ми пропонуємо:
  • віддалену співпрацю або можливість працювати в офісі (Миколаїв) після закінчення війни;
  • корпоративний English Club online;
  • часткова або повна компенсація за навчання на профільних курсах та тренінгах, а також за відвідування конференцій та івентів за фахом;
  • оплачувана відпустка та лікарняна;
Якщо тебе зацікавила вакансія, маєш необхідні знання та навички, приєднуйся до нашої Croco команди, щоб створювати та підтримувати бренд № 1 у світі WordPress.Чекаємо на твоє резюме.Бережи себе! Все буде Україна!

Rabota