
Head of CRM/XCRM в LIGA ZAKON, Київ, віддалено
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
/ /27 серпня 2025Head of CRM/XCRMКиїв, віддаленоМи - українська продуктова IT-компанія LIGA ZAKON з 30-річною експертизою у розробці інформаційно-аналітичних продуктів. Наш головний продукт - LIGA360 - хмарна платформа, яка допомагає бізнесам, державним органам і підприємцям мінімізувати бізнес-ризики через перевірку партнерів, аналіз законодавства та моніторинг медіа.
На сьогодні продуктовими рішеннями IT-платформи LIGA360 послуговуються понад 160 тисяч користувачів різних рівнів, а разом із партнерськими проектами, у яких є інтеграція з рішеннями компанії LIGA ZAKON, ця цифра становить близько 360 тисяч різноманітних фахівців, серед яких практично всі органи виконавчої та судової влади.
Головний стратегічний напрямок компанії - вихід на міжнародний ринок і створення продуктових цінностей платформи LIGA 360 для клієнтів різних країн.Наша компанія активно підтримує інтеграцію ветеранів у професійне середовище та відкрита до співпраці, що надає можливість реалізувати свій потенціал у цивільному житті. Зокрема, співпрацюємо з профільними фондами ветеранів, забезпечуючи консультаційну та інформаційну підтримку.
Ми дбаємо про працівників, які проходять службу в Збройних Силах України, не лише зберігаючи за ними робочі місця, а й надаючи необхідну підтримку.
Тож запрошуємо фахівців із військовим досвідом долучатися до нашої команди, скористатися можливістю професійного розвитку і стати частиною сильної та згуртованої спільноти однодумцівМета посади:Бути драйвером розвитку та ефективності корпоративної CRM/XСRM-системи на базі Microsoft Dynamics 365, виступати лідером та продакт оунером проекту, формувати бачення і архітектуру рішення для підвищення бізнес-результатів, забезпечуючи при цьому максимальну цінність для користувачів та компанії.Ми шукаємо стратегічного та проактивного Head of CRM/XCRM, який зможе очолити розвиток і трансформацію CRM/Billing-напрямів у міжнародному B2B-продукті компанії. Ключове завдання - перетворити бізнес-потреби на ефективні технічні рішення, забезпечити стабільне впровадження змін, контроль архітектури системи та взаємодію з командами розробки й бізнес-підрозділами.Що ми очікуємо:Освіта:
- Вища освіта (економіка, ІТ, менеджмент або суміжні спеціальності)
- 3+ роки досвіду роботи з Microsoft Dynamics 365 CRM
- Досвід впровадження, налаштування та інтеграції CRM-систем
- Розуміння бізнес-процесів у сфері продажів, маркетингу, обслуговування клієнтів
- Досвід управління продуктом або ІТ-проєктами (Scrum/Kanban)
- Знання Microsoft Power Platform, Power Automate, Power BI - буде перевагою
- Вміння формувати технічні завдання для розробників
- Навички роботи з Microsoft Visio, Jira, Confluence
- Проактивність, аналітичне мислення, стратегічне бачення
- Лідерські якості та вміння брати відповідальність за продукт
- Високий рівень комунікабельності
- Здатність працювати в умовах багатозадачності
- Готовність до навчання та розвитку
- Виконувати роль продакт оунера CRM/XRM, бути лідером проекту, визначати напрямки розвитку та бачення продукту.
- Займатись розвитком і підтримкою CRM-системи на базі Microsoft Dynamics 365, у тому числі управлінням беклогом, пріоритезацією задач.
- Збирати та аналізувати проблеми, пропозиції, ідеї користувачів, формувати вимоги та пропонувати рішення, гіпотези для розвитку системи.
- Формувати архітектуру функціоналу для підвищення ефективності CRM-системи та бізнес-процесів.
- Постановка задач команді розробки, контроль термінів та якості їх виконання.
- Тісна взаємодія з бізнес-підрозділами (продажі, маркетинг, клієнтський сервіс) для розуміння потреб, збір зворотного зв'язку, генерація ідей для покращень.
- Підготовка технічних завдань для розробників, робота з документацією (Confluence, Visio).
- Налаштування Jira, ведення проектів, формування звітів та Dashboard-ів, навчання користувачів Jira/Confluence.
- Проведення презентацій, демонстрацій, навчання користувачів системи.
- Складання інструкцій та супровідної документації.
- продуктова IT-компанія, яка активно розвивається;
- офіційне працевлаштування;
- систему внутрішнього навчання;
- чітко структуровану зону відповідальності;
- можливість гнучкого графіку та віддаленої роботи.Якщо ви готові прийняти виклик, ми чекаємо на Вас!
Dou