
Technical Support Consultant Tier 3 / Спеціаліст технічної підтримки, 3я лінія
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- надавати професійну технічну підтримку стосовно роботи апаратного (3D-сканери) та програмного забезпечення компанії 3Shape, використовуючи різноманітні засоби комунікації (онлайн, телефон, електронне листування та періодичні зустрічі з клієнтами);
- обробляти звернення до служби підтримки: збирати, фіксувати і систематизувати інформацію від клієнтів у CRM-системі з дотриманням процедур компанії;
- взаємодіяти і ділитися зворотним зв'язком від клієнтів з іншими підрозділами.
- клієнтоорієнтованість;
- навички ефективного спілкування;
- англійська та українська мови на рівні В2 (upper-intermediate);
- досвідчений користувач Microsoft Windows;
- загальне розуміння мережевих технологій, зокрема концепції «клієнт-сервер», знання щодо адміністрування баз даних (MSSQL або інші);
- уміння розв'язувати проблеми та логічно мислити;
- орієнтація на результат і стресостійкість;
- прагнення до самовдосконалення та бажання вчитися;
- вміння аналітично мислити, працювати у режимі багатозадачності та з розумінням ставитися до потреб і проблем клієнтів.
- активно працювати задля якісних змін майбутнього стоматології;
- стати частиною дружньої команди професіоналів;
- постійно професійно зростати та розвиватися;
- підтримувати баланс між роботою та особистим життям;
- мати гнучкий графік з можливістю працювати дистанційно;
- корпоративні пільги: 24 робочих дні щорічної відпустки, медичне страхування, компенсація витрат за обіди, оплачувані лікарняні, у т.ч. по догляду за хворою дитиною, відпустки для догляду за дитиною тощо;
- комфортний офіс (не open space!) неподалік Національного технічного університету України «КПІ»;
- місця паркування для співробітників компанії
- періодичні відрядження до країн Європи;
- можливість стати частиною успіху, який компанія 3Shape створювала впродовж 22 років.
Rabota