Tech Support Engineer (с. Волосянка)
Goro
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Стабільна виплата заробітної плати;
- Можливість професійного та кар'єрного росту;
- Цікава робота в дружньому колективі;
- Комфортні умови праці, сучасний офіс;
- Залученість до масштабного та великого проекту.
- Реєструвати та виконувати запити від офісних працівників;
- Встановлювати та налаштовувати програмне забезпечення робочих станцій;
- Підтримувати облікові записи мережевих та доменних користувачів, настільних програм;
- Аналізувати технічні несправності та їх усунення, виявляти проблеми та приймати рішень щодо їх вирішення;
- Відстежувати заявки до закриття або їх передачі інженеру підтримки проектів, якщо це вимагає глибшого аналізу та додаткових консультацій, співпрацює з іншими ІТ-напрямками;
- Виконувати встановлення та налаштування апаратного забезпечення та периферійних пристроїв робочої станції, а також їх обслуговування: перевірка, ремонт, заміна.
- Досвід роботи з системами ServiceDesk (обробка звернень, реєстрація інцидентів);
- Досвід адміністрування MS Windows 10 (11), MS Office 365, MS Azure,Windows security & Active Directory;
- Знання політик Windows GPO;
- Знання основ мереж (комутація, маршрутизація)
- Базове адміністрування систем, подібних до Linux;
- Навики налаштування обладнання робочої станції
- Навики налаштування периферійних пристроїв;
- Володіння інструментами автоматизації - PowerShell.
work.ua