Customer Support
Firetics
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
Якщо ти любиш допомагати людям, уважний до деталей і отримуєш задоволення від розв'язання проблем - ця роль для тебе.Обов'язки:
- Вести письмову комунікацію з клієнтами та оперативно реагувати на їхні запити
- Взаємодіяти з командою продукту для ефективного вирішення запитів користувачів
- Працювати з функціоналом адмін-панелі сайту, оновлювати та перевіряти дані
- Обробляти платежі користувачів, здійснювати пошук і контроль їхнього статусу
- Опрацьовувати великі обсяги інформації, включно з регулярним ознайомленням із повідомленнями у внутрішніх робочих чатах і каналах
- Досвід роботи від 1 року
- Високий рівень клієнтоорієнтованості та бажання допомагати користувачам
- Знання англійської мови на рівні Upper-Intermediate або вище
- Готовність до навчання та професійного розвитку
- Здатність швидко засвоювати великі обсяги нової інформації
- Віддалений формат роботи та гнучкий графік
- Конкурентна зарплата, регулярні рев'ю та бонуси за ініціативу
- Швидкий процес найму - лише 2-3 етапи, і ти з нами
- 24 дні оплачуваної відпустки + 10 sick leaves на рік
- Сильна команда, що ділиться досвідом і знаннями
- Ми не наймаємо тімлідів - ми вирощуємо їх всередині команди
- Бюджети та ресурси для втілення твоїх ідей
- Прозорість і мінімум формальностей
- Ком?юніті, де комфортно: граємо, їздимо на конференції, нетворкаємо і просто класно проводимо час!
Rabota