Customer Care Specialist
robota.ua
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Реєстрація звернень користувачів (роботодавців, пошукачів) в системі Service Desk, по телефону, в електронній пошті, в месенджерах (viber \ telegram\чати);
- Консультація користувачів (роботодавців, пошукачів) по роботі з сайтом robota.ua, та, при необхідності, спрямовування їх до інших відділів компанії;
- Підтримка, діагностика, усунення технічних несправностей та вирішення інших питань, що надійшли від користувачів сайту robota.ua (роботодавців, пошукачів), та, при необхідності, спрямовування їх команді розробників;
- Надання первинної допомоги по налаштуванню, усуненню несправностей ПО користувачів;
- За наявності такого запиту, підтримка користувачів в процесі оплати сервісу онлайн за допомогою банківських карт (оплата, здійснення повернення коштів);
- Контроль виконання зобов'язань перед клієнтами;
- Здійснення підтримки, навчання і консультування співробітників компанії з питань, що стосуються роботи сайту та деяких адмін-систем;
- Разом із командою відділу технічної підтримки клієнтів робота над розробкою нового функціоналу сайту robota.ua;
- Взаємодія зі співробітниками департаменту розвитку продукту, департаменту продажів великим корпоративним клієнтам, департаменту продажів клієнтам СМБ, фінансового департаменту, відділу маркетингу.
- Досвід роботи в Service Desk/ CRM-системах, ІР-телефонії, чат-системах;
- Вищу освіту або є студентом останніх курсів університету;
- Вільне володіння українською мовою, бажано знання англійської мови (рівень intermediate);
- Уважність до деталей, аналітичність, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, вміння виходити з конфліктних ситуацій;
- Розуміння роботи з браузерами (desktop\mobile), операційними системами Windows\MacOS\Linux\Android\IOS.
- Офіційне працевлаштування, яке включає в себе: 24 дні щорічної відпустки та оплачувані лікарняні;
- Графік роботи з Пн. по Пт. з 09.00 до 18.00, звичайно ж, з годиною перезавантаження;
- Медичне страхування;
- Відвідування профільних заходів та навчання;
- Відсутність необхідності оформлювати офіційний лікарняний лист на перші три дні захворювання, якщо ти відчуваєш, що скоро будеш на 100% готовий приступити до роботи;
- Турбота від компанії про ментальне здоров'я;
- Корпоративи та тімбілдінги - ми дужеее любимо проводити час разом :)
Rabota