Customer Care Specialist

robota.ua

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 15 д. назад
Привіт, давай знайомитись! Ми компанія robota.ua - онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні. Ми є частиною європейського холдингу Grupa Pracuj Ltd і партнером міжнародної мережі The Network. Щодня ми допомагаємо тисячам людей знайти роботу, а компаніям знайти співробітників якомога швидше та комфортніше!Сьогодні у тебе є можливість приєднатись до нашої команди професіоналів, які впевнено крокують до однієї цілі та об'єднані спільними інтересами та життєвими цінностями, адже ми перебуваємо в пошуках Фахівця з технічної підтримки клієнтів.Чим ти будеш займатися:
  • Реєстрація звернень користувачів (роботодавців, пошукачів) в системі Service Desk, по телефону, в електронній пошті, в месенджерах (viber \ telegram\чати);
  • Консультація користувачів (роботодавців, пошукачів) по роботі з сайтом robota.ua, та, при необхідності, спрямовування їх до інших відділів компанії;
  • Підтримка, діагностика, усунення технічних несправностей та вирішення інших питань, що надійшли від користувачів сайту robota.ua (роботодавців, пошукачів), та, при необхідності, спрямовування їх команді розробників;
  • Надання первинної допомоги по налаштуванню, усуненню несправностей ПО користувачів;
  • За наявності такого запиту, підтримка користувачів в процесі оплати сервісу онлайн за допомогою банківських карт (оплата, здійснення повернення коштів);
  • Контроль виконання зобов'язань перед клієнтами;
  • Здійснення підтримки, навчання і консультування співробітників компанії з питань, що стосуються роботи сайту та деяких адмін-систем;
  • Разом із командою відділу технічної підтримки клієнтів робота над розробкою нового функціоналу сайту robota.ua;
  • Взаємодія зі співробітниками департаменту розвитку продукту, департаменту продажів великим корпоративним клієнтам, департаменту продажів клієнтам СМБ, фінансового департаменту, відділу маркетингу.
Нам потрібен саме ти, якщо маєш:
  • Досвід роботи в Service Desk/ CRM-системах, ІР-телефонії, чат-системах;
  • Вищу освіту або є студентом останніх курсів університету;
  • Вільне володіння українською мовою, бажано знання англійської мови (рівень intermediate);
  • Уважність до деталей, аналітичність, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, вміння виходити з конфліктних ситуацій;
  • Розуміння роботи з браузерами (desktop\mobile), операційними системами Windows\MacOS\Linux\Android\IOS.
На тебе чекають:
  • Офіційне працевлаштування, яке включає в себе: 24 дні щорічної відпустки та оплачувані лікарняні;
  • Графік роботи з Пн. по Пт. з 09.00 до 18.00, звичайно ж, з годиною перезавантаження;
  • Медичне страхування;
  • Відвідування профільних заходів та навчання;
  • Відсутність необхідності оформлювати офіційний лікарняний лист на перші три дні захворювання, якщо ти відчуваєш, що скоро будеш на 100% готовий приступити до роботи;
  • Турбота від компанії про ментальне здоров'я;
  • Корпоративи та тімбілдінги - ми дужеее любимо проводити час разом :)
Вже уявляєш себе в нашій великій команді? Тоді відправляй своє резюме і приходь знайомитися!

Rabota