Головний економіст відділу оплати праці та розрахунків з підзвітними особами

Національний банк України

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 15 д. назад
Опис вакансіїНаціональний банк України - сучасна незалежна державна інституція, покликана забезпечувати цінову та фінансову стабільність у державі та сприяти економічному зростанню України. Ми інтегруємося до міжнародної спільноти центральних банків, створюємо для цього ефективну і стійку фінансову екосистему, сприяємо розвитку інноваційних фінансових технологій, підвищенню фінансової обізнаності та інклюзії громадян. Ми - сучасний центральний банк, що має довіру суспільства, діє для добробуту громадян і держави.Функціональні завдання:
  • Здійснення розрахунків з підзвітними особами, приймання звітів про використання коштів за відрядженнями в межах України та закордон, відображення в обліку операцій, формування управлінської та законодавчо встановленої звітності, комунікації з підзвітними особами, документування процесу.
Ми пропонуємо:
  • Можливості для професійного розвитку в стабільній та прозорій організації;
  • Можливість бути дотичним до розвитку країни;
  • Ринковий рівень оплати праці, премії на основі оцінювання результатів роботи (KPI);
  • Програми навчання;
  • Недержавне корпоративне пенсійне страхування;
  • Комфортні умови праці та гнучкий графік роботи;
  • Колектив однодумців.
Наші очікування від кандидата:
  • Досвід роботи від 4 років;
  • Вища освіта;
  • Рівень англійської мови не нижче B1;
  • Уміння аналізувати і структурувати вхідні дані, уміння працювати з нормативними та розпорядчими актами, уміння планувати робочий час, користувацькі навички ПК SAP, Microsoft office, глибокі знання з бухгалтерського обліку, навички ведення перемовин, уміння працювати в команді;
  • Уважність до деталей, гарні комунікаційні навички, самостійність, високий рівень відповідальності, готовність вчитися і ділитися досвідом, самоорганізованість, критичне мислення.
ВідгукнутисяФінанси, банки, страхування, більше 1000 співробітників

work.ua