Support manager
Сенс Банк
- Днепр
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Маєш досвід роботи у клієнтському сервісі, кол-центрі, сфері продажу від 1 року (це не обов’язково, але буде перевагою)
- Маєш велике бажання швидко навчатися та розвиватися. В нас є чому повчитись!
- Вмієш просто пояснювати складні речі.
- Чудово володієш грамотною усною та письмовою мовою.
- Уважний до деталей та термінів
- графік 5/2 08:00 — 18:00
- Відповідати на чати клієнтів Poster та допомагати їм із простими та складними питаннями
- Вести та контролювати питання та запити клієнтів від початку і до вирішення проблеми чи запиту
- Разом з командами Customer Support та Customer Success відповідати за те, щоб клієнти отримували найкращу підтримку та були задоволені Poster
- Постійно вивчати продукт та його функції, стежити за новими фічами
- Помічати та збирати фідбек, часті проблеми та баги, щоб разом з іншими командами робити продукт Poster кращим
- Оплачуване навчання, підготовку до виходу в команду
- Підтримку на кожному етапі роботи від ментора, тімліда та команди
- Покроковий план свого розвитку та менторство, регулярний та чесний обмін фідбеком
- Прозору систему грейдів від Junior до Senior, за якою ти будеш зростати в зарплаті. Зможеш зростати по скілам та брати додаткові задачі в рамках основного робочого часу
- Можливість будувати кар'єру в інших напрямках всередині компанії. Наш Support переходив у відділи Advanced Support, Foreign Support, Success, Marketing, Onboarding
- Внутрішні курси і навчання
- Розуміння на практиці як працюють процеси в продуктовій IT-компанії
- Середовище, де панує свобода думок, народжуються ініціативи, відсутня бюрократія. Твоя ідея може бути втілена в життя на рівні команди, відділу або компанії
- Сучасну техніку для роботи
- Комфортний і забезпечений офіс в центрі Дніпра
- Стабільна і вчасна виплата конкурентної заробітної плати
- Нових друзів, бо ми вміємо не тільки працювати, а й відпочивати разом
Jobs.ua