Support manager

Сенс Банк

  • Днепр
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Опис вакансіїCustomer Chat support manager допомагає клієнтам Poster освоїтися з продуктом та всіма складовими системи автоматизації, відповідає на прості та складні питання, збирає фідбек. Нашу підтримку клієнти вважають найкращою. І це справді так. Наша суперсила — користь, простота та турбота. Це те, чому ми вчимо і що підтримуємо в культурі компанії. Тому, якщо ти вважаєш, що ці задачі під силу тобі, в тебе є всі шанси долучитися до справжньої команди професіоналів.Ми створені одне для одного, якщо ти:
  • Маєш досвід роботи у клієнтському сервісі, кол-центрі, сфері продажу від 1 року (це не обов’язково, але буде перевагою)
  • Маєш велике бажання швидко навчатися та розвиватися. В нас є чому повчитись!
  • Вмієш просто пояснювати складні речі.
  • Чудово володієш грамотною усною та письмовою мовою.
  • Уважний до деталей та термінів
Графік:
  • графік 5/2 08:00 — 18:00
Що треба буде робити:
  • Відповідати на чати клієнтів Poster та допомагати їм із простими та складними питаннями
  • Вести та контролювати питання та запити клієнтів від початку і до вирішення проблеми чи запиту
  • Разом з командами Customer Support та Customer Success відповідати за те, щоб клієнти отримували найкращу підтримку та були задоволені Poster
  • Постійно вивчати продукт та його функції, стежити за новими фічами
  • Помічати та збирати фідбек, часті проблеми та баги, щоб разом з іншими командами робити продукт Poster кращим
Як ми будемо тебе мотивувати:
  • Оплачуване навчання, підготовку до виходу в команду
  • Підтримку на кожному етапі роботи від ментора, тімліда та команди
  • Покроковий план свого розвитку та менторство, регулярний та чесний обмін фідбеком
  • Прозору систему грейдів від Junior до Senior, за якою ти будеш зростати в зарплаті. Зможеш зростати по скілам та брати додаткові задачі в рамках основного робочого часу
  • Можливість будувати кар'єру в інших напрямках всередині компанії. Наш Support переходив у відділи Advanced Support, Foreign Support, Success, Marketing, Onboarding
  • Внутрішні курси і навчання
  • Розуміння на практиці як працюють процеси в продуктовій IT-компанії
  • Середовище, де панує свобода думок, народжуються ініціативи, відсутня бюрократія. Твоя ідея може бути втілена в життя на рівні команди, відділу або компанії
  • Сучасну техніку для роботи
  • Комфортний і забезпечений офіс в центрі Дніпра
  • Стабільна і вчасна виплата конкурентної заробітної плати
  • Нових друзів, бо ми вміємо не тільки працювати, а й відпочивати разом

Jobs.ua