Customer Success & Training Specialist
Strim.co
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Підтримка користувачів у онлайн чаті, збір та аналіз зворотного зв'язку від користувачів;
- підготовка пропозицій щодо внесення змін до процесів електронної системи нормативно-правових актів, підготовка навчальних матеріалів (інструкцій користувача, FAQ тощо);
- наповнення та підтримка бази знань;
- організація та проведення навчальних заходів;
- підготовка методичних рекомендацій, розробка стандартів навчальних програм та інструкцій;
- підготовка матеріалів до навчальних заходів;
- підготовка звітів.
- Досвід роботи в сфері підтримки користувачів від 2 років;
- досвід створення навчального контенту різних форматів (інструкції, FAQ, презентації тощо);
- досвід комунікації з користувачами або публічних виступів;
- вільне володіння українською мовою, володіння англійською мовою на рівні не нижче Intermediate.
- досвід роботи в сфері IT;
- досвід роботи в сфері розробки програм навчання/методичної роботи від 1 року;
- досвід роботи з державними структурами або в них;
- досвід тестування ПЗ;
- високі комунікаційні, аналітичні та презентаційні навички.
- Вплив на суспільно важливі продукти - ми покращуємо країну в реальному часі.
- Гібридний формат (офіс у Kooperativ ).
- Гнучкий графік, робота на результат.
- Медичне страхування.
- Корпоративна бібліотека.
- Можливість бронювання військовозобов'язаних.
- Стабільна команда, яка вже реалізувала десятки державних сервісів.
- Професійне зростання: бюджет на індивідуальне навчання, внутрішні тренінги та обмін досвідом у команді.
Rabota