
Market Research Analyst Lead | Laba Global
- Украина
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Laba — сервіс професійного розвитку
- Skvot — онлайн-школа популярної культури
- robot_dreams — освітня платформа для зростання в ІТ
- Vocabulaba — школа англійської для професій
- elvtr — платформа для креативної та корпоративної кар’єри в США і Великій Британії
- підтримувати регіональний процес MRA: перевіряти та визначати пріоритетність пропозицій щодо тем, переглядати результати тестування та координувати дії з місцевими виробниками у визначених країнах;
- щотижня проводити контроль якості тем, щоб забезпечити відповідність галузевим пріоритетам, унікальність та потенційну цінність;
- проводити кабінетні дослідження нових тенденцій, прогалин на ринку та нових аудиторій, що мають значення для місцевого контексту;
- тестувати та документувати джерела даних, платформи та інструменти для використання в маркетингових дослідженнях (наприклад, публічні бази даних, платформи, інструменти штучного інтелекту);
- створювати інформаційні матеріали, такі як галузеві посібники, формати маппінгу та контрольні списки для досліджень Coda або внутрішніх систем;
- надавати наставництво та адаптувати нових учасників MRA в цільових країнах, допомагаючи їм орієнтуватися в процесах та місцевих вимогах;
- підтримувати ініціативи з якісних досліджень, включаючи інтерв'ю та фокус-групи з цільовими учнями;
- співпрацювати з керівником досліджень та з іншими зацікавленими сторонами продукту(стейкхолдерами) щодо стратегічних питань досліджень та довгострокового планування;
- проявляти ініціативність, шукати нові підходи, впроваджувати AI-інструменти та допомагати команді адаптувати їх у дослідницькі процеси.
- 5+ роки досвіду в ринкових або споживчих дослідженнях, конкурентній розвідці або суміжних аналітичних ролях;
- освіта та/або глибоке розуміння соціології, маркетингу чи соціальних наук;
- вміння працювати з фрагментованими даними та перетворювати їх на зрозумілі висновки;
- досвід роботи з кабінетними та вторинними дослідженнями для європейських ринків.
- досвід роботи з аналітичними базами та джерелами даних для пошуку та валідизації тем (Google Trends, Similarweb, LinkedIn, Google Analytics тощо)
- досвід роботи з Tableau чи Power BI - читання звітів та запитів на їх допрацювання;
- базове розуміння маркетингових метрик (CTR, ROI, CPL, CPC) та вміння їх використовувати у своїх дослідженнях;
- знання AI-інструментів (ChatGPT, Midjourney, Perplexity тощо) для генерації ідей, швидкої перевірки контенту та прискорення досліджень;
- сильні навички презентації та вміння чітко доносити свої знахідки до команди;
- впевнене володіння англійською мовою (усно та письмово) - B2+;
- вміння працювати з кількома проєктами одночасно та доводити їх до результату;
- досвід створення АІ агентів для проведення дослідження та оптимізації процесів;
- досвід побудови дошбордів за допомогою Tableau чи Power BI;
- досвід роботи в EdTech, digital learning або на споживчих ринках;
- знання освітніх або трудових ринків у європейських країнах;
- досвід роботи з Python для веб-скрапінгу, очищення даних, автоматизації досліджень;
- вміння будувати процеси в Coda, Notion, дашбордах або автоматизувати рутинні дослідницькі задачі.
- Гнучкий графік: повний робочий день із лояльним підходом. Ми орієнтовані на результат, а не на відстеження часу.
- Формат: віддалено/гібридно. Якщо ти живеш у Києві — будемо раді бачити тебе в нашому pet-friendly офісі на Подолі (є генератор і укриття). Для київської команди ми практикуємо гібридний формат і заохочуємо приходити в офіс — щоб було більше обміну, взаємодії й живих інсайтів.
- Безлімітна відпустка після 6 місяців роботи з нами. Визначаєш за власними потребами та коригуєш залежно від інтенсивності навантаження
- Підтримка у вигляді компенсацій на зовнішнє навчання, спорт, ментальне та фізичне здоров’я. Тримай свої ресурси в балансі та не забивай на них.
- Ми цінуємо якісний розвиток, тому надаємо співробітниками вільний доступ до всіх курсів Laba Group. Обирай напрям, що цікавить, та досягай нових вершин разом із нами.
- Експертність і практичність: ми даємо лише актуальну інформацію від експертів на ринку, яку можна відразу застосовувати на практиці та змінювати воркфлоу вже під час навчання. Наші продукти створені для рішучих дій у бізнесі чи кар'єрі.
- Можливість стати частиною ком’юніті з 800+ тіммейтів із 8 країн світу, обмінюватися досвідом та проводити час разом на корпоративних гезерінгах
- Вертикальний та горизонтальний розвиток: 83% наших хедів та лідів зросли всередині компанії.
- Ініціативність і розвиток: ми підтримуємо активну позицію, сміливість в ідеях і готовність до змін. Пливти за течією — не про Laba. Рухати світ — так.
- Глобальна компанія з активним масштабуванням: працюємо на 8 ринках і запускаємо продукти, які змінюють життя та карʼєру на краще.
- Жодного мікроменеджменту та бюрократії, only автоматизовані процеси. Вільно експериментуй, пропонуй та втілюй ідеї.
- Участь у міжнародних проєктах та колабораціях, щоби поширювати нові стандарти освіти.
- Соціально відповідальне середовище: ми організовуємо благодійні ініціативи, донатимо та підтримуємо Сили оборони.
- Дрім тім, яка й мемом підтримає, і з факапом допоможе розібратися. Робочі процеси у Laba Group — це про відкритість і взаємоповагу без змовчування.