Support manager (L2)
Vchasno Group
- Запытов, Львовская Область Киев
- 20 000-28 000 грн в месяц
- Постоянная работа
- Полная занятость
- досвід роботи в сфері технічного супроводу клієнтів (телефонна підтримка та через чати);
- готовність розібратися в проблемі/питанні клієнта та допомогти вирішити швидко та якісно;
- досвід роботи з ПРРО або РРО (буде перевагою);
- грамотне володіння українською мовою (усно та письмово);
- знання Postman, робота з логами.
- опрацювання запитів клієнтів щодо роботи сервісу Вчасно.Каса в телефонному режимі та через email та чати (запити передаються з першої лінії підтримки та від суміжних проектів);
- управління життєвим циклом кожної заявки з моменту її подачі до її закриття;
- консультація клієнтів, вирішення технічних проблем в роботі з сервісом;
- взаємодія з іншими відділами, які можуть допомогти вирішити проблему клієнта;
- підключення по TeamViewer та AnyDesk до клієнта за потреби;
- допомога та консультація клієнтів по певним видах терміналів та принтерів - як додати пристрій саме в Device Manager.
- 24 дні оплачуваної відпустки та необмежена кількість лікарняних;
- медичне страхування після адаптаційного періоду;
- корпоративний психолог і психологічна підтримка від зовнішніх фахівців;
- спортзал на території офісу;
- допомагаємо організовувати енергонезалежність твоєї домівки для комфортної роботи;
- наш офіс відкритий для рідних співробітників за потреби, а ще ми будемо раді домашнім улюбленцям!
work.ua