Administrative Assistant (Duomo)

Genesis, ІТ-компанія

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Опис вакансіїПривіт!- це українська кофаундингова IT-компанія та один із найбільших глобальних паблішерів неігрових застосунків. Як кофаундингова компанія Genesis спочатку надає перспективним стартапам необхідні ресурси та експертизу для розвитку, а потім супроводжує проєкт, поки він не стане самостійним бізнесом.Наразі ми шукаємо досвідченого (у) Administrative Assistant, який (а) стане частиною команди нашого нового продукту - Duomo.Duomo - це застосунок для духовного зростання, що поєднує персоналізовані плани, рефлексії та AI-помічника для осмислення біблійних текстів.Що на тебе чекає?Ти будеш відігравати ключову роль у розвитку й удосконаленні офісних процесів, організації івентів, підтриманні позитивної атмосфери в команді та співпраці з підрядниками. Якщо ти відповідальна, ініціативна людина, котра не боїться комунікувати зі світом - ми шукаємо саме тебе!Який background та навички стануть у пригоді:
  • Досвід роботи від 1 року на посаді Office/Admin Manager, Executive Assistant або на суміжній посаді.
  • Вміння самостійно організувати свою роботу та пріоритезовувати задачі, швидко вчитися.
  • Дотримання чітких дедлайнів і здатність координувати кілька процесів одночасно.
  • Сильні комунікативні навички.
  • Увага до деталей.
  • Досвід у роботі з CRM.
  • Буде плюсом: англійська рівня B1.
До переліку твоїх завдань входить (але не обмежується):
  • Співпрацювати з підрядниками й постачальниками, забезпечуючи комфортні умови для офісної роботи.
  • Організовувати тимбілдинги та інші корпоративні заходи.
  • Креативити з корпоративним мерчем і привітаннями для колег.
  • Інформувати співробітників офісу про нові впровадження.
  • Оформлювати замовлення корпоративного харчування.
  • Вести офісні витрати.
  • Допомогати з організацією поїздок, бронюванням готелів і квитків.
Переваги роботи в команді Genesis - це про:
  • Конкурентну заробітну плату.
  • Внутрішні курси й семінари, корпоративну бібліотеку для твого швидкого зростання та професійного розвитку.
  • Комфортні умови роботи: просторий офіс, розташований за 10 хвилин ходьби від станції метро «Контрактова площа», обіди та сніданки коштом компанії. Ми надамо необхідне обладнання для твоєї продуктивної роботи.
  • Якісне й розширене медичне страхування та турбота про твоє здоров'я. Корпоративний лікар та фізичні активності на вибір.
  • Вечірки, тимбілдинги й багато іншого для перезавантаження та відпочинку.
  • Цікавий onboarding та дружня команда, яка завжди готова прийти на допомогу.
Не зволікай - надсилай своє СV!ВідгукнутисяIT, більше 1000 співробітників

work.ua