Адміністратор офісу
Русін Х. В., ФОП
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Організація та контроль роботи персоналу
- Підготовка та аналіз звітності (Excel/Google Таблиці)
- Робота з CRM-системою для управління клієнтами та процесами
- Високий рівень відповідальності та організованості
- Базові знання Excel і досвід роботи з CRM-системами
- Здатність швидко адаптуватися та приймати рішення в динамічному середовищі- Креативний підхід до вирішення завдань і пошук інноваційних рішень
- Вміння працювати в команді, орієнтованість на досягнення спільних цілей
- Конкурентну заробітну плату з перспективою підвищення після успішного випробувального терміну (зростання зп з 2 місяця роботи)
- Дуже зручний графік (10 змін на місяць, за бажанням більше), комфортні локації роботи (два офіси у Львові)
- Професійний розвиток та можливості для кар'єрного росту
- Роботу в інноваційній компанії з високими стандартами якості
- Дружній і підтримуючий колектив
work.ua