Адміністратор офісу

Русін Х. В., ФОП

  • Львов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 10 д. назад
Опис вакансіїЗапрошуємо на роботу на посаду адміністратора офісуОбов'язки:
  • Організація та контроль роботи персоналу
  • Підготовка та аналіз звітності (Excel/Google Таблиці)
  • Робота з CRM-системою для управління клієнтами та процесами
Вимоги:
  • Високий рівень відповідальності та організованості
  • Базові знання Excel і досвід роботи з CRM-системами
  • Здатність швидко адаптуватися та приймати рішення в динамічному середовищі- Креативний підхід до вирішення завдань і пошук інноваційних рішень
  • Вміння працювати в команді, орієнтованість на досягнення спільних цілей
Ми пропонуємо:
  • Конкурентну заробітну плату з перспективою підвищення після успішного випробувального терміну (зростання зп з 2 місяця роботи)
  • Дуже зручний графік (10 змін на місяць, за бажанням більше), комфортні локації роботи (два офіси у Львові)
  • Професійний розвиток та можливості для кар'єрного росту
  • Роботу в інноваційній компанії з високими стандартами якості
  • Дружній і підтримуючий колектив
Цікавить?Надсилайте своє резюме і ми зателефонуємо вамКонтакт для зв'язку:ВідгукнутисяПошук персоналу, HR, менше 10 співробітників

work.ua