Адміністратор офісу
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Стабільна виплата заробітної плати;
- Можливість професійного та кар'єрного росту.
- Цікава робота в дружньому колективі.
- Комфортні умови праці, сучасний офіс.
- Відповідати за підтримку життєдіяльності офісу: забезпечення канцтоварами, водою, кавою та іншими господарськими товарами, необхідними для безперебійного та комфортного функціонування офісу та роботи працівників;
- Організовувати діловодство офісу: прийом вхідних дзвінків, керування вихідними дзвінками; ведення вхідної та вихідної кореспонденції, перевірка відповідності документів до існуючих вимог і правил, робота з поштовими службами (Новою поштою та УКРПОШТОЮ);
- Планувати та координувати зустрічі та заходи компанії;
- Бронювати транспорт.
- Організовувати відрядження (бронювання готелю, замовлення квитків).
- Взаємодія з іншими відділами, комунікація з партнерами компанії.
- Висока відповідальність, організованість та комунікабельність;
- Знання англійської мови на розмовному рівні;
- Високий рівень організованості та планування;
- Ретельність і уважність до деталей, відповідальність та акуратність
- Навики тайм-менеджменту та багатозадачності/
Rabota