Customer Relations Agent

tickets.ua

  • Львов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 9 д. назад
Суть роботи:Швидке реагування на критичні ситуації пасажирів, оперативне опрацювання термінових звернень (прескарг) та забезпечення позитивного клієнтського досвіду.?Обов'язки:
  • Оперативне опрацювання термінових звернень пасажирів (прескарги), щоб запобігти їх переходу у формальні скарги;
  • Оперативний пошук рішень та координація дій з іншими відділами для забезпечення швидкого й ефективного результату;
  • Надання клієнтам чіткої, ввічливої та своєчасної інформації через усі доступні канали комунікації;
  • Фіксація звернень у внутрішніх системах, контроль статусу та супровід до остаточного вирішення;
  • Забезпечення високого рівня задоволеності та довіри пасажирів у процесі обслуговування.
Вимоги:
  • Знання процесів обробки клієнтських запитів та стандартів обслуговування;
  • Високі комунікативні навички та розвинена емпатія;
  • Вміння швидко знаходити рішення у нестандартних ситуаціях;
  • Стресостійкість та здатність ефективно працювати під тиском;
  • Аналітичне мислення та уважність до деталей;
  • Навички роботи в умовах багатозадачності;
  • Знання англійської мови від рівня B2 (Upper-Intermediate);
  • Досвід роботи з глобальними дистрибутивними системами (GDS) - буде перевагою.
Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування
  • Гнучкий позмінний графік
  • Гібридний формат роботи
  • Оплачувані відпустки та лікарняні
  • Медичне страхування
  • Сучасний офіс та комфортні умови праці у ближньому центрі
  • Кар'єрне зростання та можливість розвитку в інших департаментах
  • Класна атмосфера та команда
Якщо ти прагнеш допомагати людям, вмієш швидко реагувати у критичних ситуаціях та хочеш стати частиною команди, яка щодня робить подорожі комфортнішими - приєднуйся до нас!Для зв'язку пиши у Telegram: @recruiter_tickets_ua :)

Rabota