Genesis - міжнародна IT-компанія, що надає повний спектр послуг. Понад 1500 людей у п'яти країнах створюють продукти для понад 200 мільйонів унікальних користувачів щомісяця. Ми - одні з найбільших партнерів Facebook, Google, Snapchat та Apple у Східній Європі. Наша екосистема складається з понад 15 компаній та інвестиційного фонду.EverHelp - це компанія в екосистемі Genesis. Ми - команда професіоналів, яка розвиває аутсорсингову службу підтримки для клієнтів по всьому світу в активному темпі: проєкт створено у 2021 році, але за останній рік ми виросли на 82%. Наразі наші співробітники знаходяться у безпеці, ми зберегли всі робочі місця, на додаток - продовжуємо посилювати нашу команду і зберігати Retention Rate на рівні не нижче 90%.Наша позиція:ми проти війни та невиправданої агресії;евакуювали співробітників компанії та їхніх близьких із зон бойових дій, допомогли в пошуку житла і забезпечили фінансовою підтримкою;забезпечили всю команду мобільними станціями та батареями;ми продовжуємо стабільно працювати для майбутнього України.Про вакансіюНаразі ми шукаємо Customer Support Specialist зі знанням англійської мови (C1+) для повної зайнятості - онлайн-магазин у сфері fashion e-commerce (одяг та аксесуари), який працює на ринок США. Компанія-клієнт базується в Дубаї, а формат співпраці - аутсорс.Графік роботи5 змін на тиждень з плаваючими вихіднимиЗміни в діапазоні 08:00-05:00 CAT (Central American Time) (16:00-01:00 за Києвом)Вас очікує:Комунікація з клієнтами через чат, e-mail та дзвінкиОбробка запитів щодо замовлень, повернень, статусу доставокЗдійснення cold-calls клієнтам, які залишили негативні відгукиЩоденна звітність щодо виконаної роботи, створення інвойсів та контроль за нимиВедення та оновлення даних у CRM-системі ZohoДотримання стандартів якості та внутрішніх KPIПро вас:Маєте досвід роботи в Customer Support (від 1 року) або дотичних ролях: адміністратор інтернет-магазинів, Instagram-сторінок, B2B-комунікації тощоВолодієте англійською мовою на рівні C1+Маєте досвід роботи з Zoho або схожими CRM-системами (буде перевагою)Відповідальні, уважні до деталей, дисциплінованіКомфортно почуваєте себе в вечірніх змінах, відкриті до нових задачРобота в EverHelp - це:20 оплачуваних day-off10 healthcare leavesМедичне страхуванняInternal education та доступ до баз знаньПовністю віддалений формат роботи