Адміністратор офісу
Око Камера
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
Око Камера — українська компанія з розробки та виробництва тепловізійних модулів для БПЛА, яка є учасником інноваційного оборонного кластера Brave1 та працює для підвищення обороноздатності нашої країни.Вимоги:
- Досвід роботи на позиції адміністратора офісу від 3 років
- Досвід роботи з первинними бухгалтерськими документами
- Навички роботи з електронними документами
- Аналітичний склад розуму
- Відмінні комунікативні навички — здатність ефективно спілкуватися з колегами та постачальниками
- Ініціативність, енергійність
- Уважність до деталей
- Орієнтація на результат
- Готовність адаптуватись до змін
- Досвід роботи на виробництві
- Грамотне листування англійською мовою
- Знання Google сервісів
- Організація комфортного робочого середовища для співробітників
- Повна підтримка ефективного функціонування офісу
- Планування та закупівля необхідних товарів та матеріалів для офісу
- Робота з вхідною паперовою та електронною документацією
- Збір первинної бухгалтерської документації
- Ведення внутрішньої документації
- Організація прибирання офісу, а також поточних дрібних ремонтів
- Організація доставок, взаємодія з курʼєрами
- Організація івентів
- Виконання інших адміністративних доручень
- Участь в розвитку оборонних технологій і високих технологій в Україні
- Офіційне працевлаштування з укладенням гіг-контракту (Дія.City)
- Оплачувану відпустку 18 днів на рік та лікарняні
- Необхідні умови для комфортної та безпечної роботи в офісі
- Можливість карʼєрного зростання
Jobs.ua