Сервіс-менеджер
MANEZH
- Черкассы
- Постоянная работа
- Полная занятость
- навички ділового спілкування по телефону: впевнений голос, чітка дикцію і вимову;
- грамотне ведення переговорів за допомогою різних месенджерів;
- навички долати заперечення та вирішення конфліктних ситуацій;
- володіння програмами - 1С-8, MS Office, бажано Bitrix24.
- Обробка і оформлення заявок.
- Організація виїздів на діагностику, сервісні роботи та ремонти систем. Проведення документів у базі 1С.
- Прорахунок вартості робіт та матеріалів, оформлення КП.
- Узгодження виїздів монтажних бригад, контроль проведення робіт, збереження актів.
- Зворотній зв'язок із замовником, надсилання звітів.
- Складання звітності.
- Аналіз сервісів та ремонтів.
- Вдосконалення процесів.
- Підтримка інформаційної бази клієнтів, виїздів на заміри, монтажі, сервіс.
Rabota