
Сервіс-менеджер в магазин побутової техніки
- Черкассы
- Постоянная работа
- Полная занятость
- приймати техніку від клієнтів та організовувати її діагностику, ремонт
- приймати скарги і претензії від клієнтів щодо несправностей та збоїв у роботі техніки
- взаємодіяти з сервісними центрами, які ремонтують техніку
- оформлювати повернення товару
- вести документообіг
- знання основних статей «Закону про захист прав споживачів»
- навички вирішення конфліктних неоднозначних ситуацій
- досвід роботи з побутовою технікою та електронікою (продавцем-консультантом, інженером сервісного центру тощо)
- відповідальність, стресостійкість і комунікабельність
- прозору систему оплати праці
- можливість побудувати кар'єру: 90% директорів магазинів зросли всередині компанії
- регулярні тренінги та семінари від провідних компаній світу
- турботливий графік роботи 5/2
- молоду енергійну команду
- соціальний захист і дотримання КЗпП
- надішли своє резюме на цьому сайті або відразу заходь у магазин
- зателефонуй нашому менеджеру -Каріна,
- напиши боту Дарині. Вона прикольна і все знає 👉
work.ua