
Консультант call-центру
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Досвід роботи у контакт-центрі або в сфері обслуговування клієнтів буде перевагою
- Впевнене володіння ПК (швидкий набір тексту, базові знання Excel/Word, вміння швидко орієнтуватися в нових системах)
- Грамотна усна та письмова українська мова
- Здатність зберігати спокій у складних або конфліктних ситуаціях
- Уважність до деталей та відповідальне ставлення до оформлення звернень
- Консультувати клієнтів щодо безоплатних послуг за програмами НСЗУ
- Реєструвати клієнтів у програмному забезпеченні Helsi
- Інформувати про зміни та оновлення у програмах НСЗУ
- Вести листування з клієнтами в чаті
- Дотримуватися стандартів якості обслуговування, ввічливості та професійної етики
- Можливість працювати в експертній лабораторії
- Професійне середовище та підтримку команди
- Можливість навчання та розвитку
- Офіційне працевлаштування
- Знижки співробітникам на послуги лабораторних досліджень
- Графік роботи: 2\2 з 8.00−20.00 або Пн-Пт 9.00−18.00
work.ua