Database administrator в SkyUp Airlines, віддалено

SkyUp Airlines

  • Запытов, Львовская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Ми - Join UP! та SkyUp Airlines - міжнародна група компаній, яка трансформує світ подорожей. Наша команда об'єднує понад 1500 професіоналів, які працюють не лише в Україні, а й у Казахстані, Естонії, Латвії, Литві, Молдові, Польщі, Румунії, Чехії та Словаччині.
/ /21 серпня 2025Database administratorвіддаленоМи - Join UP! та SkyUp Airlines - міжнародна група компаній, яка трансформує світ подорожей.Наша команда об'єднує понад 1500 професіоналів, які працюють не лише в Україні, а й у Казахстані, Естонії, Латвії, Литві, Молдові, Польщі, Румунії, Чехії та Словаччині.SkyUp Airlines - міжнародний бренд, заснований у 2017 році, який є драйвером змін у сфері авіації, компанією, що відкриває нові можливості для мандрівників.Бути улюбленою авіакомпанією - це лише початок нашого шляху. Ми прагнемо здобути довіру та любов мандрівників у Європі й усьому світі. Ми віримо, що подорожі змінюють світогляд, і хочемо дати можливість якомога більшій кількості людей відкрити для себе світ.Тому формуємо команду з тих, хто готовий кидати виклик усталеним правилам і творити нове разом з нами.Ми цінуємо ініціативність, рішучість і готовність відкриватися інноваціям. У нас ти отримаєш простір для ідей, впливу та втілення найсміливіших задумів у життя.Приєднуйся до SkyUp у ролі Database administrator.Основні обов'язки:1. Адміністрування СУБД:
  • Встановлення, налаштування та оновлення серверів баз даних (переважно MSSQL, можливе залучення до PostgreSQL або MySQL);
  • Забезпечення стабільної роботи баз даних, моніторинг доступності та використання ресурсів;
  • Налаштування прав доступу, контроль безпеки баз даних.
2. Резервне копіювання та відновлення:
  • Налаштування регулярного резервного копіювання баз;
  • Тестування процедур відновлення даних;
  • Участь у реалізації політик збереження даних і аварійного відновлення.
3. Оптимізація продуктивності:
  • Аналіз повільних запитів, використання індексів, базова оптимізація структури баз даних;
  • Взаємодія з розробниками для покращення роботи запитів;
  • Використання інструментів моніторингу продуктивності (наприклад, Zabbix, Grafana, SQL Profiler).
4. Робота з інцидентами:
  • Виявлення та усунення помилок у роботі баз даних;
  • Участь у розслідуванні причин збоїв;
  • Участь у чергуваннях за графіком (якщо потрібно).
5. Автоматизація та скрипти:
  • Написання SQL-скриптів для звітності, резервного копіювання, перевірок;
  • Базова автоматизація завдань за допомогою скриптів (bash, PowerShell або Python).
6. Ведення документації по структурах баз, налаштуваннях, змінах.Ми очікуємо від тебе:
  • Досвід роботи з MSSQL не менше 2-3 років (як адміністратор або аналітик SQL), PostgreSQL або MySQL.
  • Навички роботи з PowerShell, bash або Python.
  • Досвід участі в міграціях БД (між версіями або між серверами).
  • Досвід роботи з моніторингом БД (Zabbix, Grafana, Prometheus тощо).
  • Знання англійської мови на рівні читання технічної документації.
  • Розуміння архітектури СУБД, досвід з таблицями, індексами, транзакціями, блокуваннями.
  • Впевнене знання T-SQL (створення запитів, процедур, тригерів).
  • Досвід роботи з резервними копіями та відновленням даних.
  • Розуміння основ адміністрування Windows Server / Linux.
  • Базові знання в області інформаційної безпеки.
Що ми пропонуємо:
  • Кар'єру у великій міжнародній компанії, яка швидко та впевнено масштабується.
  • Ми підтримуємо розвиток колег і пропонуємо: корпоративний університет GROW UP, компенсацію зовнішнього навчання та тренінги.
  • Культуру відкритості, рівності та підтримки.
  • Щорічну оплачувану відпустку та лікарняні.
  • Корпоративне медичне страхування.
  • Конкурентну заробітну плату.
  • Корпоративні знижки на подорожі з Join UP!
  • Ми дружні до ремоуту: ти можеш працювати з будь-якої точки України чи навіть планети. А якщо хочеш, приходь в наш офіс і бери з собою домашнього улюбленця - ми Pet-friendly. Наш офіс оснащено генератором та старлінком.
  • Ми пишаємося бути українським бізнесом і робимо все можливе, щоб підтримувати країну, та одне одного: у нас є внутрішня благодійна ініціатива Together with U, де ми допомагаємо колегам у ЗСУ.
Етапи залучення талантів у нашій компанії*:
Телефоний пре-скрінінг
Online-співбесіда з рекрутером
Тестове завдання (опціонально)
Співбесіда і знайомство з лідером команди
Job offer*Зверни, будь ласка, увагу, що термін розгляду резюме 10 робочих днів. Якщо протягом цього періоду ми не зв'язалися з тобою, це означає, що ми на цей момент не готові запросити тебе на співбесіду. Але ми збережемо твоє резюме в нашій базі кандидатів, щоб у майбутньому запропонувати інші кар'єрні можливості, релевантні твоєму досвіду.Приєднуйся до мультинаціональної команди челенджерів, яка щодня трансформує авіаційну галузь, і здійснює мрії людей про подорожі.Більше про нас :Надсилаючи резюме, ти надаєш ТОВ «АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП» згоду на обробку персональних даних, вказаних тобою у резюме та/або у супровідному листі до нього. Надані персональні дані оброблюються для цілей опрацювання резюме, розгляду твоєї кандидатури на вакантну посаду та подальшої можливої комунікації з питань зайняття вакантної посади. ТОВ «АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП» є володільцем бази персональних даних, до якої буде включено відомості, вказані у резюме. Персональні дані оброблюються нами відповідно до приписів Закону України «Про захист персональних даних».Ти, як суб'єкт персональних даних, користуєшся усіма правами, визначеними статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних». Для реалізації прав, визначених Законом, ти можеш звернутися до ТОВ «АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП» із письмовим запитом, скерувавши його за юридичною адресою ТОВ «АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП».

Dou