Оператор call-центру

Meest

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 17 д. назад
Опис вакансіїШукаємо Таланти для нашого Контакт-Центру!Привіт! Мене звати Валентина, я керівник контакт-центру компанії Meest China. Мій шлях у цій сфері пройшов від оператора до керівника, і я можу з упевненістю сказати, що наш контакт-центр - це не просто місце роботи, а справжня команда однодумців, яка щодня піклується та знаходить ключі взаємодії з кожним клієнтом.У Meest China ми переконані, що успіх будь-якої компанії визначається якістю обслуговування її клієнтів, і саме тому ми зосереджені на створенні найкращого сервісу.У своїй роботі ми керуємось принципом - «Нам не все одно».Якщо ти ще не чув про Meest China, розповім декілька важливих фактів:Ми - міжнародна логістична компанія, які вже більше 10 років працює на ринку логістикиМи - входимо у ТОП-50 кращих роботодавців в УкраїніГарантуємо тобі:
  • крутий досвід роботи у міжнародній логістичній компанії;
  • професійній розвиток та навчання від провідних експертів України;
  • корпоративна бібліотека з цікавих книг та курсів для твого розвитку;
  • конкурентну фіксовану заробітну плату + бонуси за гарні результати роботи;
  • яскраве корпоративне життя, цікаві події, корпоративний мерч;
  • офіційне працевлаштування та соціальний пакет;
  • графік роботи: 5/2, з понеділка по п'ятницю, з 9.00 до 18.00;
  • офісний формат роботи, ми надаємо робочий ноутбук та гарнітуру;
  • розширений пакет плюшок, є можливість обрати одну із пільг на вибір після 3х місяців роботи: медичне страхування, компенсація витрат на спорт зал, навчання, корпоративне харчування, ментальне здоров'я;
  • програму лояльності та знижки для працівників;
  • безлімітна кава для заряду енергії, щоб був як батарейка Duracell.
Твої основні обов'язки:
  • консультувати та допомагати нашим Клієнтам на усіх етапах руху посилки у форматах: телефонні дзвінки, чати, поштові звернення;
  • вести комунікацію із суміжними підрозділами з питань, пов'язаних з доставкою, викупом та наданням інших послуг Компанії;
  • дотримуватися стандартів обслуговування клієнтів.
Ти - наш ідеальний кандидат, якщо:
  • швидко навчаєшся, на етапі адаптації з тобою буде працювати професійний тренер, який навчить тебе усім тонкощам логістики та сервісності;
  • маєш гарні комунікативні навички та вмієш виявляти потреби клієнта;
  • вмієш працювати з кількома джерелами інформації одночасно (чат+телефон);
  • твоєю перевагою буде досвід роботи в контакт-центрі;
  • впевнено користуєшся ПК.
Впізнав себе?Гоу до нас! Надсилай своє резюме, і ми з тобою зв'яжемося.ВідгукнутисяТранспорт, логістика, 250-1000 співробітників

work.ua