
Заступник керівника контакт-центру банку
- Днепр
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Організовує та забезпечує надання консультацій клієнтам у цілодобовому режимі засобами телефонного зв'язку, чати, електронної пошти, іншими каналами, визначеними Банком, щодо банківських продуктів, послуг, тарифів, операцій клієнтів та працівників Банку тощо;
- Планує, організовує роботу гарячої лінії Банку у відповідності до поставлених задач;
- Впроваджує та контролює дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів;
- Організовує, контролює та забезпечує ідентифікацію/поглиблену ідентифікацію клієнтів Банку відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку;
- Ініціює та впроваджує заходи, направлені на підвищення мотивації працівників відділу;
- Офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України.
- Конкурентну ринкову заробітну плату та щорічний бонус.
- Соціальний пакет відповідно до КЗпП (додатково 2 дні щорічної відпустки).
- Можливість професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання.
- Медичне страхування за рахунок банку та пільгові умови для членів родини.
- Дружню атмосферу в колективі професіоналів.
- Танцювальні тренування, йога-класи (офлайн та онлайн).
- Програми з ментального здоров'я.
work.ua