Operation Specialist (напрям роботи з банками) RozetkaPay
Киев
Постоянная работа
Полная занятость
1 д. назад
Про проєкт:- платіжний сервіс, який забезпечує зручні, швидкі та надійні платіжні сервіси як в онлайні, так і офлайні, а процес купівлі робить простим та безпечним.RozetkaPay входить до групи компаній EVO-Rozetka. Платіжний сервіс створений на базі найвідоміших маркетплейсів країни, якими користуються мільйони українців. Наші сервіси вже використовують Rozetka, Prom, Vchasno, Bigl, Shafa, Volonter by Prom, Vodafone, Robota, Yakaboo та інші.Про команду:У команді операційних фінансів наразі 17 фахівців, які розділені за напрямами. У напрямку роботи з банками, в якому наразі відкрита вакансія, працює 5 операційних менеджерів та тімлід команди. Ми займаємося щоденною та щомісячною звіркою проведених в БД транзакцій з банком, опрацьовуємо фінансові претензії, виконуємо налаштування в ПЗ для коректності в облікових системах та проведення розрахунків, реєструємо віртуальні термінали.Що важливо для цієї ролі:досвід роботи з Excel (обов'язково робота з великими масивами даних, формули, зведені таблиц)досвід роботи у фінансах (робота з онлайн-платежами, клієнт-банками, платіжними системами)вміння просто та доступно вести комунікацію, буде багато взаємодії з внутрішніми командами та зовнішніми партнерамивідповідальність та проактивністьготовність засвоювати багато нової інформаціївміння працювати з нестандартними ситуаціямиБуде перевагою:досвід роботи з претензіями chargeback, досвід опрацювання/аналізу чарджбек-претензій, підготовки необхідних документіврозуміння роботи платіжної системи, як проходять транзакції та особливості роботи з онлайн-платежамидосвід автоматизації процесівдосвід роботи в e-commerce або фінтех-компаніяхзнання основ бухгалтерського облікуЗадачі:щоденна звірка з суб'єктами платіжної інфраструктури (СПІ) щодо переказів, з використанням електронних платіжних засобівобробка та аналіз фінансових претензій (Chargeback) - збір та надання інформації для оскарження отриманих запитівзабезпечення повного і своєчасного розрахунку компанії з усіма учасниками платіжних систем, комунікація з нимикомунікація з банками стосовно реєстрації терміналів для онлайн-платежів, виконання необхідних налаштувань в ПЗробота над автоматизацією звірок (написання вимог, комунікація з командою розробки)комунікація з банками-партнерами та бухгалтерією з метою проведення звірки та погодження первинних документівЕтапи відбору:відбір по резюмезнайомство з рекрутеромінтерв'ю з лідеромтестове завданняфінальне інтерв'ю (опційно)Про роботу в EVO:Соціальний пакет - офіційне працевлаштування, 24 дні оплачуваної відпустки на рік і необмежена кількість лікарняних, щоб ви могли відпочивати та дбати про своє здоров'я.Турбота про здоров'я - ми покриваємо медичне страхування та пропонуємо підтримку корпоративного психолога, адже переконані, що піклування про ментальне здоров'я є так само важливим, як і про фізичне.Гібридний формат роботи - віддалено або в офісі. Ви можете працювати дистанційно або відвідувати наш затишний офіс в Києві, який повністю енергонезалежний та оснащений усім необхідним. Проте очікуємо, що ви зможете відвідувати офіс у командні дні.Графік роботи - з 8:00 до 17:00 або з 9:00 до 18:00.Волонтерська спільнота - ми регулярно проводимо благодійні аукціони, збираємо гроші на дрони-розвідники та підтримуємо волонтерські ініціативи співробітників.Ми надаємо рівні можливості для всіх - тому не допускаємо дискримінації за будь-якими ознаками. Також ми відкриті до співпраці з ветеранами/ветеранками та готові підтримати їх на шляху до нових професійних досягнень.