Менеджер по роботі з клієнтами

Business Booster Academy

  • Карьерное, Херсонская Область
  • 20 000-24 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Опис вакансіїПривіт! Мене звати Катерина, і я HR Business Booster Academy! Наша академія входить до складу міжнародного холдингу Business Booster, що об'єднує спеціалістів з усього світу. Ми працюємо тільки дистанційно, і зараз у зв'язку з розширенням нашої клієнтської бази, ми ТЕРМІНОВО шукаємо менеджера по роботі з клієнтами.Що ми пропонуємо?
  • Постійне навчання та професійний розвиток;
  • Роботу віддалено з будь-якої точки світу;
  • Можливість застосувати свої комунікаційні навички на найвищому рівні;
  • Роботу в молодому колективі з амбіційними цілями;
  • Кар'єрний ріст та цікаві задачі.
Хто ми?Business Booster - це міжнародна Ed-Tech компанія з офісом у Нью-Йорку, яка успішно працює з 2008 року. Наша місія - допомагати власникам малого та середнього бізнесу впроваджувати ефективні системи управління та розвивати їх бізнеси.Наші клієнти - це власники бізнесів з усього світу, які шукають нові можливості для зростання та оптимізації своїх процесів. Ми вже допомогли понад 1 000 підприємцям у різних галузях впровадити ефективні бізнес-інструменти та покращити операційну діяльність. За роки роботи ми створили платформу для автоматизації бізнес-процесів, що дозволяє нашим клієнтам покращувати управління завданнями, відстежувати ключові показники та масштабувати свою діяльність ефективніше. Ми фокусуємося на практичному впровадженні рішень, які значно полегшують щоденну роботу підприємців.Що буде входити у твої обов'язки?
  • Орієнтація клієнтів у нашій спільноті та ознайомлення з заходами, які ми проводимо.
  • Постійна підтримка комунікації з клієнтами, супровід та допомога у вирішенні запитань.
  • Збір та аналіз зворотнього зв'язку після заходів.
  • Активна участь у житті спільноти - бути її «серцем» та джерелом енергії.
  • Робота з Google Таблицями та Документами (створення, редагування, ведення звітності тощо).
  • Використання чату GPT для оптимізації робочих процесів та взаємодії з інформацією.
Які вимоги до кандидата?
  • Енергійність, любов до людей та бажання їм допомагати, адаптивність до ситуації;
  • Комунікабельність, стресостійкість, здатність знаходити підхід до людей;
  • Володіння пакетом Google Office на рівні досвідченого користувача;
  • Бажання зростати разом із командою, вчитися нового та бути залученим у розвиток спільноти.
Додатково:
  • Досвід або інтерес до роботи з AI-інструментами (зокрема чатом GPT) буде перевагою. Всі необхідні знання для роботи на даній посаді - ти отримаєш в перший місяць співпраці з нашою компанією.
Що ти отримаєш?
  • Гнучкий графік роботи з понеділка по п'ятницю з орієнтиром на робочі години компанії 9:00-18:00;
  • Етапи адаптації: відбір анкет, тестове завдання, індивідуальна онлайн-співбесіда, оплачуваний тестовий тиждень (до 5 днів), випробувальний термін (до 1 місяця);
  • Безперервне навчання та підтримка від компанії;
  • Можливість розвитку до адміністративних посад
  • Регулярну та вчасну заробітну плату двічі на місяць
Ми шукаємо людину, яка готова розвиватися разом із нами та брати активну участь у запуску нових послуг компанії. Якщо це про тебе - приєднуйся до нашої команди!Бажаємо успіхів у відборі!ВідгукнутисяКонсалтинг, бухгалтерія, аудит, 50-250 співробітників

work.ua