Executive assistant

Clearly

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 мес. назад
Про нас: Rozmova (Clearly) — це платформа, яка робить психотерапію доступною, зрозумілою та зручною для кожного, ефективно з'єднуючи клієнтів із кваліфікованими психотерапевтами.За три роки роботи у нас зʼявилось понад 50 000 користувачів, для яких працюють 850 спеціалістів у 5 країнах. Наші терапевти провели понад 150 000 сесій. За цей час ми стали лідируючою платформою в Україні і вийшли на міжнародний ринок. Ми залучили зовнішнє фінансування та впроваджуємо соціальні програми для підтримки українського населення. Незважаючи на глобальні виклики, наш бізнес виріс у три рази за останній рік. Нам довіряють провідні українські бренди, і ми пишаємося партнерством із ними.За час свого існування ми реалізували безліч важливих і цікавих проєктів. Серед них:
  • серія освітніх вебінарів разом із Дія.Освіта;
  • програма психологічної підтримки для жінок військових у співпраці з Projector;
  • збір 1 мільйона гривень для Superhumans Centre;
  • надання 100 безкоштовних сесій для Госпітальєрів.
Ми пишаємося тим, що нашу платформу рекомендують відомі особистості: Маша Єфросиніна, Сергій Притула, Антон Тимошенко, Женя Янович, Емма Антонюк, Альона Гудкова, Віталій Гордієнко, Фелікс Редька та Алла Малкін.Окрім своїх основних сервісів, Clearly розвиває напрямок AI-терапії, яка надасть змогу проводити консультації голосом, текстом та, в майбутньому - відео.Про роль:Ми шукаємо відповідального, уважного до деталей і проактивного Асистента/Асистентку співзасновників, який(-а) допоможе нам тримати все під контролем у динамічному середовищі tech-компанії.Буде плюсом, якщо ти вже працював(-ла) в ІТ чи технологічній сфері, швидко орієнтуєшся в онлайн-інструментах і не боїшся багатозадачності.Маєш гарну англійську, кайфуєш від порядку в календарях, таблицях, листуванні — тоді давай знайомитися :)Про головні обов'язки Executive assistant:
  • Підтримувати співзасновників у щоденних задачах — організаційних, адміністративних і комунікаційних.
Вести бази, структурувати процеси та документи в Notion, Google Sheets, Google Drive.Бути точкою підтримки в HR-адміністративних питаннях: база співробітників, онбординг, тімбілдинги, привітання.Допомагати з організацією подорожей, пошуком підрядників, дослідженням тем і збором інформації.Вести ділову комунікацію з командою, партнерами та зовнішніми контактами — українською та англійською.Бути тією людиною, яка не губиться у багатьох задачах, а навпаки — знаходить у цьому драйв :)Про наші очікування:
  • Досвід на подібній позиції — бажано в ІТ або технологічній сфері.
  • Впевнене володіння Google Workspace (Sheets, Docs, Slides), Notion.
  • Англійська не нижче Upper-Intermediate (спілкування та листування).
  • Організованість, пунктуальність, увага до деталей.
  • Комунікабельність, готовність вирішувати різні задачі — від рутинних до нестандартних.
  • Базове розуміння HR-процесів — плюс, але не обов'язково.
Ми пропонуємо
  • Можливість працювати над продуктом у сфері охорони здоров'я, який покращує психічне здоров'я людей в світі;
  • Гнучкий графік роботи і відсутність прив'язки до робочого місця;
  • Робота в команді професіоналів, які обожнюють свою справу та формують приймаючу атмосферу з можливістю обговорення будь-якої ідеї, відчуття свободи при реалізації власних ідей;
  • Конкурентна заробітна плата на основі твоєї кваліфікації;
  • Робота дистанційно з можливістю відвідувати затишний офіс в Києві;
  • Оплачувана відпустка (31 вихідний день на рік, включно з офіційними святами);
  • Оплачувані лікарняні (10 робочих днів на рік).

Clearly