Technical support manager
Fin Plus Plus
- Одесса
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Відповідати на звернення клієнтів у встановлений термін зі знанням порядку та правил обробки цих звернень через тікетну систему
- Підтримка клієнтів (надання допомоги та консультацій при встановленні, налаштуванні та оновленні ПЗ);
- Перенаправлення звернень клієнтів до відповідних фахівців для вирішення проблем/запитів;
- Підготовка пропозицій щодо оптимізації та покращення систем моніторингу працездатності продуктів компанії;
- Підтримка внутрішньої документації підрозділу у актуальному стані;
- Виконання контекстних завдань щодо проектів та діяльності компанії;
- Ведення документа з описом виконаних дій та прийнятих рішень з наступним занесенням рішень до єдиної бази з основних проблем у роботі ПЗ;
- Виявлення звернень щодо яких варто покращувати ПЗ та ініціація завдань їх реалізації;
- Навчання співробітників та клієнтів компанії використання ПЗ.
- Досвід у технічній підтримці від 1 року - обов'язково
- Англійська мова Upper Intermediate та вище
- Навичка ділового листування
- Розуміння структури IT-систем та їх взаємодія
- Вміння налаштовувати складне ПЗ
- Навичка пошуку, аналізу та структурування інформації
- Вміння працювати в режимі мультизадачності
- Ваше робоче місце там де ви знаходитесь, а ви знаходитесь там де вам подобається
- Не треба висіти на трубці - усі комунікації у месенджера
- Змінний графік
- Навчання всередині компанії, зрозуміле та комфортне введення в посаду
- Роботу у великій команді професіоналів, які готові допомогти
- 50% оплату навчання, підвищення кваліфікації та відвідування курсів
- Провайдер IT продуктів під реальні потреби ринку
- Команда сформована за принципом спільних цінностей
- Багаторічна компетенція у предметній галузі
- Налагоджений процес вступу на посаду співробітників
- Плинність кадрів по році менше 5%
- Оплата овертаймів
- Свобода у виборі робочого часу та місця
- Задоволення від професійного зростання та командної роботи
Rabota