Technical support specialist

GBSFO

  • Одесса
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Опис вакансіїEatery Club - провідна b2b платформа для автоматизації закладів HoReCa. Ми шукаємо менеджера підтримки, який стане важливою частиною нашої команди та допомагатиме клієнтам максимально ефективно використовувати наші рішення.Обов'язки:
  • Надання технічної підтримки клієнтам по всім продуктам компанії (адмін-панель, мобільний додаток, кіоски самообслуговування)
  • Допомога в налаштуванні та адмініструванні системи
  • Консультування щодо функціоналу та можливостей платформи
  • Обробка звернень клієнтів через різні канали комунікації
  • Взаємодія з командою розробки для вирішення технічних питань
  • Участь у покращенні документації та навчальних матеріалів
Необхідні навички:
  • Від 1 року досвіду на подібній посаді;
  • Розуміння програмного забезпечення та технологій;
  • Розуміння бізнес-процесів у сегменті HoReCa;
  • Технічні знання настільних та серверних операційних систем Windows;
  • Працювати в режимі багатозадачності (обробка пошти, ведення чатів, взаємодія з командою розробки);
  • Вміння грамотно та продуктивно вести діалог;
  • Вміння діагностувати та усувати неполадки в роботі ПК.
  • Досвід роботи з POS-системами Syrve, Poster та супутнім обладнанням;
  • Знання англійської мови.
Ми пропонуємо:
  • Роботу в продуктовій компанії, що активно розвивається
  • Можливість професійного та кар'єрного зростання
  • Комплексне навчання всім продуктам компанії
  • Сучасний офіс в центрі Одеси;
  • Стабільний дохід;
  • Перспективи кар'єрного росту.
Якщо ви знаходитесь в Одесі та шукаєте нові можливості, будемо раді вашому відгуку!ВідгукнутисяIT, 50-250 співробітників

work.ua