Керівник департаменту якості

АвтоНова-Д

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 9 д. назад
Опис вакансіїНеймовірна компанія, яка прагне і точно стане лідером ринку в пошуку керівника департаменту якості і вдосконалення!Ми «АвтоНова-Д» і ми є найбільшим UA-складом запчастин для німецьких автомобілів. Наша мета - створити нові стандарти у сфері обслуговування автомобілів, роблячи життя людей більш комфортним та мобільним.Трошки про нас в цифрах:
  • 13 років невпинного розвитку, зростання та досвіду на ринку автозапчастин України
  • 25 філій по території всієї України, які охоплюють майже кожен обласний центр
  • 600+ працівників, серед яких можна знайти однодумців з будь-якого міста
  • 9000+ постійних клієнтів по всій країні в форматі В&B
  • 3 інноваційні склади в Києві
  • 10 000 кв м площа нашого найбільшого та найпотужнішого складу
  • 1 км конвеєрної системи, яка робить доставку запчастин до кожної секції
  • 4 поверхи мезоніну, де зберігаються запчастини
Завдяки інноваційним рішенням (конвеєрна система, Logimat, Pick Bot, а також власноруч розроблені WMS та TMS системи) ми надаємо найкращий сервіс нашим клієнтам.На цій посаді вас чекатимуть цікаві задачі та виклики:Побудувати потужну систему контролю, покращення та розвитку якісного продукту й сервісу у компанії.Що буде в зоні відповідальності: * Управління якістю продукту компанії на всіх етапах:
  • Побудова культури постійного вдосконалення (в тому числі Lean),
  • Взаємодія з клієнтами та командою:
  • Управління підрозділами:
Відділ вдосконалення та управління змінамиВідділ післяпродажного сервісу (повернення, рекламації, пересорти, пошкодження)Відділ контролю стандартів бізнес-процесів5. Створення та вдосконалення стандартів якості6. Виявлення причин проблем бізнес-процесах, що погіршують якість продукту компанії.7. Запровадження системних рішень з покращення8. Ініціювання та впровадження програм вдосконалення9. Моніторинг ефективності змін і впливу на ключові показники10. Організація систем збору зворотного зв'язку від клієнтів як позитивного так і негативного11. Залагодження критичних випадків (скарг) і формування wow-досвіду12. Побудова сильної команди, що працює на репутацію компаніїВід нашого майбутнього співробітника на цій посаді ми очікуємо:
  • Досвід побудови, аналізу та оптимізації бізнес-процесів
  • Знання методологій управління якістю (ISO, Lean, тощо)
  • Досвід роботи з інструментами аналізу ефективності та звітності
  • Впевнений користувач ПК, знання Excel/Google Sheets на просунутому рівні
  • Володіння 1С та досвід роботи в CRM-системах
  • Вміння формувати та контролювати KPI
  • Навички розробки та впровадження внутрішніх регламентів і стандартів
  • Здатність до самостійного прийняття рішень у нестандартних ситуаціях
  • Досвід впровадження змін або оптимізації процесів
  • Розуміння принципів управління якістю (ISO, Lean, Kaizen - як плюс)
  • Вміння працювати з великою кількістю інформації та формувати аналітичні звіти
  • Бажання та здатність до постійного професійного розвитку
А ми тобі натомість:
  • Офіційне працевлаштування з першого робочого дня (24 дні відпустки на рік, оплачувані лікарняні).
  • Комфортне робоче місце в нашому світлому на сучасному офісі+ паркомісце (надаємо всю необхідну для роботи техніку та програмні продукти).
  • Команду однодумців, які підтримуватимуть тебе на всіх етапах, досвідчені та сучасні керівники
  • Професійні виклики, цікаві задачі та постійний розвиток у професії (компанія відкрита та готова до змін, легко їх ініціює та підтримує)
  • Компенсацію курсів та тренінгів за рахунок компаніїм(від 50% на зовнішнє навчання, яке підвищить управлінський та експертний рівень в професії).
  • Корпоративні знижки (на запчастини, пальне, ремонт та обслуговування автомобілів, автострахування, спортзали, барбершоп та квест-кімнати).
  • Корпоративні заходи (у нас яскрава корпоративна культура, яка має свої внутрішні гарні традиції).
Ділимося посиланнями на наші соціальні мережі:Наш сайт:Фейсбук:Корпоративні заходи:Іnstagram:Tiktok:Давайте творити історію разом!ВідгукнутисяАвтобізнес та автосервіс, 250-1000 співробітників

work.ua