
Customer Care Agent | Contract-based (EverHelp)
Genesis
- Украина
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Ми проти війни та невиправданої агресії,
- Ми евакуювали співробітників компанії та їх близьких із зон бойових дій, допомогли в пошуку житла і забезпечили фінансовою підтримкою,
- Забезпечили всю команду мобільними станціями та батареями,
- Ми продовжуємо стабільно працювати для майбутнього України.
- Комунікувати з користувачами, працювати з відгуками та скаргами за допомогою телефону, чату та електронної пошти;
- Обробляти декілька чатів одночасно з однаковою самовіддачею;
- Надавати емпатичний та чуйний сервіс для задоволення потреб наших користувачів;
- Консультувати клієнтів компанії щодо продуктів, їх роботи та - функціоналу через соціальні мережі.
- Вакансія передбачає контрактну основу (6 місяців) з можливістю продовження.
- Володієш англійською на рівні Advanced/Fluent: володієш грамотною письмовою і розмовною мовою,
- Маєш відмінні комунікативні навички: вмієш ввічливо, професійно та своєчасно вирішувати клієнтські скарги,
- Вмієш працювати самостійно та у складі різних команд,
- Ти уважний/-на, наполегливий/-ва та орієнтований/-на на пошук рішень,
- Маєш сильну трудову етику, а також швидко адаптуєшся до змін у динамічному бізнес-середовищі.
- Можливість долучитись до української компанії та допомагати економіці нашої країни,
- 20+ днів відпустки й 10 лікарняних,
- Можливість працювати повністю віддалено,
- Стабільну повну зайнятість за графіком змін,
- Зрозумілий процес онбордингу, підтримку тімліда й наставника на старті,
- Можливість професійного розвитку та переходу на інші ролі в межах EverHelp або в екосистемі Genesis,
- Роботу в команді, яка дійсно підтримує та цінує кожного.