Administrative Assistant

Genesis

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 28 д. назад
Administrative Assistant- це українська кофаундингова ІТ-компанія та один з найбільших паблішерів неігрових застосунків. Разом з найкращими підприємцями Центральної та Східної Європи ми створюємо та розвиваємо глобальні технологічні бізнеси. Основні наші ринки - це США, Європа й Африка.Як кофаундингова компанія, Genesis спочатку надає перспективним стартапам необхідні ресурси та експертизу для розвитку, а потім супроводжує проєкт, поки він не стане самостійним бізнесом. Зараз у нашій екосистемі розвиваються 25 проєктів у чотирьох основних напрямах: мобільні застосунки, онлайн-медіа, e-commerce та R&D.Зараз шукаємо Administrative Assistant - людину, яка допоможе нам підтримувати порядок в офісі, координувати логістику та забезпечувати менеджмент усім необхідним для Finance Team.Задачі, які чекають на цій ролі:
  • Повний цикл закупівель: від аналізу потреб до вибору постачальника і контролю реалізації
  • Ведення офісних витрат, здійснення оплат
  • Допомога керівникам у виконанні бізнес- та особистих доручень (бронювання, замовлення квитків тощо)
  • Організація бізнес-поїздок та зустрічей (бронювання готелів, квитків, візова підтримка)
  • Комунікація з постачальниками, контроль якості їхніх послуг
  • Забезпечення чистоти й порядку в офісі
  • Замовлення техніки, офісного обладнання та периферії
  • Організація корпоративів, тімбілдингів та створення брендованого мерча
Що ми очікуємо:
  • Досвід роботи на схожій позиції від 1 року (офіс-менеджер, адміністратор, персональний асистент)
  • Впевнене користування Microsoft Office (особливо Excel і Word)
  • Досвід роботи з таск-менеджерами (Notion, Trello або інші)
  • Розуміння основ документообігу, обліку витрат та процесів оплати
  • Вміння організовувати події, поїздки та координувати логістику
  • Досвід взаємодії з постачальниками: пошук, переговори, контроль якості
Особисті якості:
  • Висока самоорганізація, відповідальність і увага до деталей
  • Уміння пріоритизувати задачі й ефективно працювати в режимі мультизадачності
  • Ініціативність і бажання покращувати процеси
  • Гнучкість, стресостійкість, комунікабельність
Що ми пропонуємо:
  • комфортні офіси на київському Подолі з надійними укриттями та наявністю безперебійного інтернету, водопостачання та електроживлення. В офісах можна не турбуватися про рутину: тут на тебе чекають сніданки, обіди, безліч снеків та фруктів, лаунжзони, масаж та інші переваги офісного життя;
  • онлайн-послуги корпоративного лікаря, а після випробувального терміну - медичне страхування в Україні;
  • 20 робочих днів оплачуваної відпустки на рік, необмежена кількість лікарняних;
  • усю необхідну для роботи техніку;
  • компенсацію найкращих на ринку курсів, корпоративні онлайн-мітапи та лекції, велику бібліотеку, бізнес- та менеджмент школи для співробітників.
Долучайтеся до нашої команди в Genesis! Залиште нам свої контактні дані, і ми спільно будемо досягати нових вершин!

Genesis