
Administrative Assistant
Genesis
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Повний цикл закупівель: від аналізу потреб до вибору постачальника і контролю реалізації
- Ведення офісних витрат, здійснення оплат
- Допомога керівникам у виконанні бізнес- та особистих доручень (бронювання, замовлення квитків тощо)
- Організація бізнес-поїздок та зустрічей (бронювання готелів, квитків, візова підтримка)
- Комунікація з постачальниками, контроль якості їхніх послуг
- Забезпечення чистоти й порядку в офісі
- Замовлення техніки, офісного обладнання та периферії
- Організація корпоративів, тімбілдингів та створення брендованого мерча
- Досвід роботи на схожій позиції від 1 року (офіс-менеджер, адміністратор, персональний асистент)
- Впевнене користування Microsoft Office (особливо Excel і Word)
- Досвід роботи з таск-менеджерами (Notion, Trello або інші)
- Розуміння основ документообігу, обліку витрат та процесів оплати
- Вміння організовувати події, поїздки та координувати логістику
- Досвід взаємодії з постачальниками: пошук, переговори, контроль якості
- Висока самоорганізація, відповідальність і увага до деталей
- Уміння пріоритизувати задачі й ефективно працювати в режимі мультизадачності
- Ініціативність і бажання покращувати процеси
- Гнучкість, стресостійкість, комунікабельність
- комфортні офіси на київському Подолі з надійними укриттями та наявністю безперебійного інтернету, водопостачання та електроживлення. В офісах можна не турбуватися про рутину: тут на тебе чекають сніданки, обіди, безліч снеків та фруктів, лаунжзони, масаж та інші переваги офісного життя;
- онлайн-послуги корпоративного лікаря, а після випробувального терміну - медичне страхування в Україні;
- 20 робочих днів оплачуваної відпустки на рік, необмежена кількість лікарняних;
- усю необхідну для роботи техніку;
- компенсацію найкращих на ринку курсів, корпоративні онлайн-мітапи та лекції, велику бібліотеку, бізнес- та менеджмент школи для співробітників.