Менеджер з адміністративно-фінансової діяльності / Support Services Manager

  • Николаев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 29 д. назад
Датська рада у справах біженців (ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка просуває та підтримує довгострокові рішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.Наразі ДРБ шукає Менеджера з адміністративно-фінансової діяльності, який приєднається до команди в Миколаєві.Вашими основними обов'язками на посаді будуть:Планування та стратегія
  • Забезпечувати, щоб кожен відділ групи підтримки (закупівлі та логістика, відділ кадрів, фінанси та адміністрування) мав річний план дій, а також, щоб цей річний план дій було розділено на індивідуальний план дій для кожного члена команди;
  • Забезпечувати, щоб планування проектів включало відповідні вимоги служб підтримки (наприклад, терміни проведення закупівель та відповідні бюджети);
  • Забезпечувати, щоб служба підтримки була у належному стані, щоб відповідати на потреби програм;
  • Бути координатором для перевірки відповідності, реєстру ризиків, внутрішнього аудиту результативності в Південному регіоні.
Кадрова підтримка (HR)
  • Забезпечувати, щоб інструмент відстеження найму співробітників був оновленим і точним, включаючи поточний і запланований набір, відповідно до можливого майбутнього нового фінансування;
  • Забезпечувати, щоб прибуття нового персоналу було передбачено та повідомлено відповідним працівникам ДРБ (заплановано ввідний інструктаж, надано навчання щодо Кодексу поведінки та всієї іншої кадрової інформації, доступне обладнання та засоби безпеки);
  • Забезпечувати, щоб щорічні завдання з управління персоналом виконувалися відповідно до процедур ДРБ (кінець випробувального терміну, щорічна оцінка тощо);
  • Оптимізовувати планування HR у відділах (наприклад, підтримка розробки органограм);
  • Забезпечувати, щоб команда відділу кадрів виконувала щоденні завдання, такі як прийом персоналу, продовження/внесення змін до контракту, подання табеля та відстеження відпусток.
Адміністративна підтримка
  • Координувати ключові адміністративні завдання;
  • Забезпечувати виконання рутинних завдань командою (підтримка гостьових домів, отримання віз, забезпечення телефонним зв'язком, оплата комунальних послуг, складання договорів оренди тощо);
  • Здійснювати контроль за закупівлею канцелярського приладдя та меблів, витратних матеріалів, засобів зв'язку тощо.
Логістика, супровід закупівель
  • Забезпечувати дотримання процедур закупівель та брати участь в тендерах
  • Забезпечувати, щоб термін виконання закупівель був розумним і не сповільнював реалізацію діяльності ДРБ
  • Ретельно стежити за ключовими показниками ефективності відділу та забезпечувати своєчасне подання щомісячних звітів та їх високу якість;
  • Бути координатором у прийнятті рішень щодо руху автопарку;
  • Спільно з керівником відділу постачання забезпечувати, щоб кожен зі співробітників (закупівлі, автопарк, активи, склад та ІТ) мав цілі та досягав їх відповідно до процедур ДРБ.
Фінанси
  • Бути основним розпорядником бюджетів служби підтримки;
  • Надавати підтримку розпорядникам бюджету, щоб гарантувати, що подальші дії щодо бюджету (BFU) зрозумілі та відповідають вимогам ДРБ, забезпечувати навчання та повторні тренінги, щоб переконатися, що розпорядники бюджетів надають точний прогноз і належним чином використовують фінансові коди;
  • Надавати поради щодо управління грантовим бюджетом з точки зору бюджетної гнучкості та вирівнювання бюджету;
  • Брати активну участь у розробці бюджетних пропозицій;
  • Разом з фінансовим відділом забезпечувати, що команди програм чітко розуміли вимоги відповідності;
  • Забезпечувати виконання щомісячних фінансових завдань (нарахування заробітної плати, касові книги та прогнозування грошових коштів) відповідно до процедур Посібника з операційної діяльності.
Про вас:Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо, що ви матимете щонайменше 5 років досвіду на подібній позиції та 3 роки досвіду в управлінні людьми. Крім того, ми також очікуємо від вас наступне:
  • Знання циклу проєктного менеджменту
  • Знання менеджменту ланцюгів постачання та процесів закупівель
  • Знання бюджетного циклу та процесів моніторингу
  • Знання принципів кодексу поведінки та систем HR для управління продуктивністю
  • Знання основних політик донорів та процедур відповідності
  • Повне професійне володіння англійською мовою
Ми пропонуємо:Тривалість контракту: 12 місяців після успішного проходження 3-місячного випробувального терміну
Рівень: F.2 - управлінський
Місце роботи: Миколаїв
Дата початку: Вересень 2025Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування персоналу Датської ради у справах біженців в Україні.Процес подачі заявкиУсі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.Кінцевий термін подачі заявок: 31 серпня 2025 рокуЗверніть увагу, що відбір кандидатів буде проводитися на постійній основі. ДРБ залишає за собою право обрати кандидата до дати закриття вакансії, як тільки буде визначено відповідного кандидата.

Rabota